woensdag 21 februari 2018

Bloghop Happy Stars

Hallo Allemaal,
Leuk dat je langs komt hoppen.  We hebben een bloghop van het team van Janneke Happy Stars.
Het thema is dit keer gebruik je favoriete stempel set uit de lente / zomer catalogus. 

Dit is wat ik heb gemaakt uit de leuke Lots of Happy Card Kit. Voor het eerst gekleurd met deze potloden. Wat is dit ontspannend om te doen. Met deze kit heb je alles wat je nodig hebt om 20 kaarten te maken. Wat je nog wel nodig hebt is een schaartje en multipurpose Liquid Glue.
Dit zijn 2 kaartjes uit de kit.















Als het goed is kom je van Janet. Als je op de vorige button klikt kun je nog een keer bij Janet kijken. Als je op de volgende button klikt ga je naar Xandra.

https://stampinbyxandra.blogspot.com/2018/02/always-thinking-of-you.html



Veel plezier bij het kijken naar de creaties die gemaakt zijn.
Voor vragen of wanneer je een bestelling wilt doorgeven kun je mij een mailtje sturen naar : bestofstampin@gmail.com.
Ik vindt het leuk als je een berichtje achterlaat.
Groetjes,
Sandra

Hieronder kun je zien wie er meedoen met de bloghop.

Janneke
Petra 

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit toch een gave kit, ik vind ze zo stijlvol!

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inkleuren blijft leuk. Het is ook een mooie kit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kaartenkit is het he? Hij staat ook op mijn favo-lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kit staat nog te wachten op mij ;) Ik vind hem zo leuk!
    Net als je kaartjes Sandra ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kit!! Ik heb hem nu ook besteld!

    BeantwoordenVerwijderen